Reklam harcamalarının yatırıma dönüşümü alanında yaptığı çalışmalarla sektörün öncüsü olan medya ajansı ZenithOptimedia, Live ROI adlı yeni çalışmalarıyla, reklam bütçelerinin en iyi geri dönüşümü vermesini hedefliyor.

ZenithOptimedia CEO'su Steve King, yeni yapılanmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Günümüzde giderek artan rekabet ortamı ve gelişen digital dünyada geleneksel ROI teknikleri artık müşterilerimiz için istediğimiz seviyede hizmeti sağlayamamaktadır. Bu durumun sonucu olarak Live ROI ihtiyacı ortaya çıktı. Live ROI, ROI'yi bir sonraki seviyeye taşıyarak bütçelerin nasıl ve hangi alanlara yatırılmak suretiyle en iyi geri dönüşleri sağlayabileceğini gösteren, gerçek zamanlı bir yaklaşım ortaya koymaktadır. Geçtiğimiz iki yıl boyunca Live ROI'yi birçok zorlu sınava tabi tuttuk” dedi.

Arşiv

Etiketler