Reyting rakamlarının reklam piyasasında oluşturduğu kaos devam ederken tartışmaların ardı arkası kesilmiyor. Yurddaş Partners'ın sahibi Murat Yurddaş, Reklamverenler Derneği'ne şok suçlamalarda bulundu. Yurddaş, Marketing Türkiye dergisine yaptığı açıklamalarda Türkiye'de reyting gerçeğini irdelediğini, TİAK ve Reklamverenler Derneği'nin kamuoyu önünde bazı soruları cevaplaması gerektiğini söyledi.

İşte Murat Yurddaş'ın Reklamverenler Derneği Başkanı Murat Puro'ya yönelttiği soru:

Reklamverenler reytinglerle ilgili haberleri medyadan öğrendi, peki Reklamverenler Derneği bu haberi 3 aydır bilmiyor muydu?

Biliyor idiyse neden müşterisini bilgilendirmedi? Bilmiyorsa Derneğin TİAK'la ilişkisi nasıl, şu anda nasıl yürüyor?

Arşiv

Etiketler