YouTube Bumper Reklamları Marka Bilinirliğini Artırıyor

Bumper reklamlar, diğer reklamlara göre daha kısa ve akılda kalıcı bir mesaj kullanılarak hazırlanan reklamlar arasında yer alıyor. Daha fazla müşteriye ulaşabilmenizi ve marka bilinirliğinizi artırmanızı sağlayan Bumper reklam modeli, kısa video reklam modelidir. 6 saniyelik veya daha kısa süren videolar sayesinde kullanıcıların görüntüleme deneyimlerinde minimal düzeyde etki yaratabileceğiniz Bumper reklamlar küçük boyutlardaki videolar ile mesajlarınızı kitlenize ulaştırabilmenizi sağlar.

Bumper Reklamları Nedir ve Avantajları Nelerdir?

Bumper reklamlarında videolar 6 saniye ya da daha kısa olmalıdır ve YouTube platformunda barındırılmalıdır. İzleyiciler bu tür reklamları geçemezler veya ileriye saramazlar. Bumper reklamlarınızın görüntülenmesi videonun YouTube görüntülenme sayısında herhangi bir etkiye yol açmaz.

Teklifler, hedef BGBM’ye (bin gösterim başına maliyet) göre ayarlanmaktadır. Hedeflenen BGBM, reklamınızın gösterildiği her bin seferlik sayı için ödemek istediğiniz tutarda teklif sunar. Display & Video 360 ve hedef BGBM tutarınızı kullanarak mümkün olabilecek  en yüksek teklifi alabilirsiniz. Bazı gösterimler hedef BGBM’den daha yüksek veya daha düşük maliyete sahip olabilir. Fakat Display & Video 360i satır öğenizin ortalama BGBM’sini, belirlediğiniz hedef BGBM’ye eşit şekilde ayarlar.

Bumper reklam görüntülemeleriyle yeniden pazarlama listesi oluşturamazsınız. Bu tür reklamlar markanızın bilinirliğini artırmanız konusunda sizlere yardımcı olabilir. Ayrıca bu reklamlar ilgili TrueView reklamları ile birlikte de yayınlanabilmektedir.

Markanızın iletmek istediği mesajı mümkün olabilecek en hızlı ve en etkili şekilde iletebilen Bumper reklamları markalar için ek erişim ve etki sağlayabilecekleri bir reklam modelidir. Mart 2017 yılında dört reklamı konu alan ABD Google/Eye Square denemelerine göre Bumper reklamlarının takip ettiği TrueView ücretli görüntülemeleri, sadece TrueView reklamlarına kıyasla hatırlanabilirlik açısından dikkate değer ölçüde bir artışa sahip olmuştur.

Bumper reklamlarını kullanmak istiyorsanız genel rapor özelliklerinden yararlanabilir veya TrueView raporlarından da yararlanabilirsiniz. TrueView raporlarını kullanıyorsanız varsayılan olarak dahil edilemeyeceği için eBGBM’yi metrik olarak seçmeniz yeterli olacaktır. BGBM’ye dayalı olarak satın alınan bu reklamlar için görüntülemeler ve görüntülenmemeler gibi seçeneklere raporlar içerisinden göz atabilmeniz mümkün değildir.

Arşiv