Marketing'in yaptığı tüketici anketlerine göre, İsviçreli yıldız Roger Federer spordaki en iyi marka elçisi. Wibmledon Tenis Şampiyonası'nda çeyrek finalde elenen Federer, ankete katılanların yüzde 31'ine göre en iyi marka elçisi. Halen Credit Suisse, Gilette, kahve markası Jura gibi birçok markanın temsilcisi olan Federer'i yüzde 17 ile Briton Andy Murray takip ediyor. Rafael Nadal'ın yüzde 14 oy aldığı ankette kadın sporcular arasında markalar açısından en çekici sporcu Rus Maria Sharapova oldu.
Resmi sponsorlar açısından ilk sırada yüzde 47'lik bir oran ile ilk sırada yer alan Robinsons'u yüzde 23 ile Slazenger takip ediyor. IBM ve Sony işbirliği ise oldukça düşük bir oranda. Her iki marka, yüzde 1.6 ve yüzde 0.6 gibi oranlarla son sırada yer alıyorlar. 2011 Erkekler Şampiyonası'nı Sırp Novak Djokoviç'in, kadınlarda da Çek Petra Kvitova'nın kazandığı Wimbledon'da reklamların fazla olduğunu düşünenlerin sayısı yüzde 23. Yüzde 53 ise bu fikre katılmıyor.