AkzoNobel grubunun parçası olan Marshall Boya'nın 1 Temmuz 2010 tarihinde Türkiye'ye taşıdığı “Renklendir Hayatı – Let's Color” kampanyası TED Organizasyonu tarafından yaymaya değer fikirler arasına seçildi. Renk Hareketi Türkiye'nin her yerine Marshall Boya ile ulaşarak küresel kampanyaya da önemli katkı sağladı. Renk Hareketi dünya çapında bir girişim olarak insanlara birazcık boya ile hayatı renklendirmeleri için ilham vermeyi amaçlayan bir kampanya.

‘Gerçekten izlemek için seçtiğiniz iyi reklamları bulun' sloganı ile yürütülen yarışmaya 1000'den fazla katılım oldu. AkzoNobel'in reklam filmi de 24 uzmanın oluşturduğu jürinin oylamasıyla ilk 10 arasında yer aldı. TED Organizasyonu yetkilileri yaptıkları açıklamada Let's Color filminin izleyenlere bir damla boya ile çevrenin benzersiz bir şekilde değiştirilebileceği konusunda olumlu duygular yaşattığını söyledi. Ayrıca projenin mükemmel, izlenmeye ve yaymaya değer bir fikir olduğu ve bir boya markası için yapılabilecek son derece değerli bir yatırım olduğunun da altı çizildi.

Arşiv

Etiketler