Yapı Kredi bankacılık alanında 3 farklı dalda 3 büyük ödül alarak önemli bir başarıya daha imza attı. Yapı Kredi CEO'su Faik Açıkalın, ödüllerle ilgili olarak yaptığı açıklamada, kurulduğu günden bu yana “Hizmette Sınır Yoktur” anlayışıyla fark yaratan Yapı Kredi'nin aynı anlayış doğrultusuda hizmet vermeye devam edeceğini söyledi. Açıkalın, kazanılan ödüllerin Yapı Kredi'yi tartışmasız liderlik hedefine de bir adım daha yaklaştırdığını söyledi.

Yapı Kredi geçtiğimiz ay World Finance Dergisi tarafından “Türkiye'nin En İyi Bankası” seçilmişti. Contact Center World tarafından “Avrupa'nın En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde Gümüş Madalya'ya layık görülen Yapı Kredi, Altın Örümcek Web Ödülleri'nde de “En İyi İnternet Bankacılığı” ödülüne layık görüldü.

Yapı Kredi sadece ticari faaliyetler alanında değil, toplum için değer yaratma hedefi doğrultusunda Türkiye'de bir ilke imza atarak başlattığı görme, işitme ve ortopedik engellilere yönelik bankacılık hizmeti “Engelsiz Bankacılık Programı ile de Nisan ayı içinde “Kurumsal sosyal Sorumluluk Projesi” ile ödüllendirilmişti.

Arşiv

Etiketler