Yandex ve Google Tümleşik Arama Reklam Stratejisi Neden Önemli?

Reklam dünyasının her geçen gün değişmesi ve dijital reklamcılığın da sürekli olarak gelişmesi ile birlikte farklı reklam stratejileri de ortaya çıkıyor. Bu reklam stratejileri arasında yer alan tümleşik arama reklam stratejisi ise pek çok farklı markanın kullandığı stratejiler arasında bulunuyor. Markanızın dijital dünyaya ayak uydurmasını istiyorsanız sizler de tümleşik arama reklamlarından yararlanabilirsiniz. 

“Integrated Advertising” olarak da adlandırılan bu kavram, markanızın vermek istediği mesajı aynı tonda sürdürebileceği bir mesaj ile farklı platformlarda verebilmesini sağlıyor. Bütün iletişim ve reklam kanallarını tek bir çatı altında toplayarak verebilmenizi sağlayan bu yeni nesil reklam stratejisi satış promosyonları, halkla ilişkiler, direk pazarlama, sosyal medya ve online iletişim gibi farklı kanalları bir arada yürütebilmenizi sağlıyor. 

Platformları Entegre Etmek

Tümleşik arama reklamları aynı zamanda maliyetin de daha etkili bir şekilde kullanılabilmesini sağlıyor. Farklı iletişim kanallarının birbiriyle entegre bir şekilde çalışması marka mesajınızı daha tutarlı ve etkin bir şekilde dışarıya yansıtabilmenizi sağlıyor. Google ve Yandex gibi iki arama motoru devinin bir arada kullanılması sizlere daha geniş bir kitleye hitap edebilme imkanını da sağlıyor. 

Google ve Yandex tümleşik arama reklamı stratejilerinden yararlandığınız zaman iki arama motorunda da marka bilinirliğiniz üst seviyeye çıkıyor. Böylelikle mevcut hedef kitlenize de entegre reklam stratejilerden yararlanarak hizmet sunarken aynı zamanda potansiyel yeni hedef kitlenize de hizmet sunabiliyorsunuz.

Tümleşik Aramalar Hangi Sektörlerde Çalışır?

Tümleşik aramalardan yararlanmak için herhangi bir sektör ayrımı yapılmamaktadır. Günümüzde bu reklam stratejisinden özellikle alışveriş siteleri çok fazla yararlanmaktadır. Ancak diğer sektörlerde yer alan firmalar da ürün ve hizmetlerini tümleşik arama reklam stratejileri ile hedef kitlesine sunmaktadır.

Arşiv