Mobil kullanıcıların yoğun bir şekilde kullandıkları navigasyon uygulamaları da artık reklam kampanyaları için aktif bir şekilde kullanılıyor. Sadece araç sahiplerinin değil, yaya haldeki kullanıcıların da yoğun bir ilgi gösterdiği Yandex Navigasyon özelliği sesli reklam adı verilen reklamlar için de size uygun zemini hazırlıyor.
Sesli yönlendirme özelliği ile reklam verdiğiniz zaman hedef kitlenize en doğru reklam çalışmalarını gösterebilirsiniz. Markalar için yeni bir reklam stratejisi yaratan Yandex, markalara bu uygulama içerisinde yer alabilmeleri ve diledikleri zaman reklamlarına ait mesajlarını da paylaşabilme imkanını veriyor.
Sesli Yönlendirme Yapan Akıllı Reklamlar
Reklam veren markalar rota üzerinde bulunan mağazaları, işletmeleri veya konumlarını lokasyon üzerinden Yandex Navigasyon üzerinden mobil kullanıcılara sunuyor. Mobil kullanıcılar bir mekan aradıkları zaman markanıza bu reklam çalışmaları üzerinden daha kolay bir şekilde ulaşabiliyorlar. Markanıza ulaşmak isteyen mevcut hedef kitleniz de arama yaparak adres ve iletişim bilgilerinizi de anlık olarak ulaşabiliyorlar. Kullanıcıların araç içerisindeyken ya da yaya haldeyken oluşturdukları rotalar üzerinde reklamlarınızın görünmesi aynı zamanda yeni kullanıcılara da ulaşabilmenizi sağlıyor. Sesli reklam özelliklerinden yararlandığınız zaman ise rota oluşturulduktan sonra kullanıcılara sesli yönlendirmeler yapılıyor. Sesli yönlendirmeler içerisinde aynı zamanda marka isminiz de kullanıcılara söyleniyor.
Yandex Navigasyon Reklamları Verirken Nelere Dikkat Edilmelidir?
Yolculuk yapan kullanıcılar reklam veren markalar hakkındaki bütün mağaza bilgilerine güncel şekilde ulaşabiliyorlar. Akıllı telefonların giderek kullanımının arttığı günlerde en yaygın kullanılan reklam çeşitleri arasında yer alan Yandex Navigasyon mobil reklamları, sektör içerisindeki rekabet ortamında daha sağlam bir yer alabilmenizi sağlıyor. Milyonlarca kullanıcı tarafından her gün trafik ve yol bilgisi için kullanılan navigasyon uygulamaları artık reklam platformu olarak değerlendiriliyor. Hazırladığınız reklam kampanyalarını navigasyon uygulamaları üzerinden de desteklediğiniz zaman reklamlarınızın daha verimli bir şekilde yayınlanabilmesini sağlayabilirsiniz. Navigasyon reklamı yayınlamadan önce sektörünüzde neler olup bittiğini ve rakiplerinizin ne tür reklamları gerçekleştirdiğini de takip etmeniz gerekiyor. Doğru hedef kitleye hitap edebilmek için markanızın temel özelliklerini ön plana çıkartabilecek bir mesajı da belirlemeniz gerekiyor.