Yahoo'nun reklam gelirlerini %51 oranında arttırmasına rağmen, analistler durumu beğenmiyor, Yahoo'nun hisselerinde düşüş var.

Bu senenin ikinci çeyreğinde yahoo'nun net reklam gelirlerinde 1.13 milyar dolarlık artış sağlandı. Yahoo Wall Street analistleri 1.16 milyar dolar civarında bir beklentileri vardı. Yahoo yetkilileri ise açıklanmış olan rakamlardan memnun görünüyor. Analistlerin durumdan memnun olmamaları ise, hisselerin %6'lık bir düşüşle borsaya başlamasına neden oldu.

%51'lik rakamla çıkış sağlayan firma, işten çıkarmalar, tasarruf önlemlerinin karşılık bulduğunu düşünüyor. Analistler Yahoo'nun Google ile rekabetinde adım atmadığını düşünüyorlar. Firmanın eleştiri aldığı bir diğer nokta ise, online reklam pazarından aldığı payın büyümemesi olmakta. Yahoo'nun üst düzey yetkililerinden Varol Bartz, gelirlerini de karlılık durumlarını da arttıracaklarını söyleyerek, analistleri yatıştırmaya çalışıyor.

Arşiv

Etiketler