Millward Brown Digital adlı pazarlama iletişimi ve reklamcılık firmasının yaptığı bir araştırmaya göre, Y kuşağının her gün akıllı telefon kullanma oranı, kendisinden eski kuşaklara oranla daha fazla. Y kuşağının televizyon ve normal bilgisayar kullanım oranıysa, daha eski kuşaklara oranla daha düşük. Y kuşağı, 1980-1999 arasında doğan kuşak oluyor. 2000 ve sonrası doğanlar ise, internetsiz bir hayata dair hiçbir şey bilmeyen Z kuşağına dahil.

Araştırmayı yapan firma, pazarlamacıların reklam yayınlayacakları cihazı ve mecrayı doğru seçmelerinin, hedef kitlelerine ulaşmalarını büyük oranda etkileyebileceğini ifade ediyor. Araştırmanın bir başka sonucuna göre, kuşak farkı olmaksızın herkes, 10 dakikayı geçen bir iş için normal akıllı telefonlarınkinden daha büyük ekranlı cihazları tercih ediyor.

eMarketer'in tahminine göre, 2015 yılında mobil reklamlara dünya çapında 64.25 milyar dolar harcanacak.  

Arşiv

Etiketler