Geçtiğimiz ay Londra'da gerçekleştirilen Uluslararası Londra ve Lovies yarışmasında Jüri, tanınmış jeans markası  Wrangler'i iki ödüle birden layık gördü. Markanın 2011 reklam kampanyası Stunt, dublörlerin camı kırarak kendini ateşin ortasına atmasını konu alıyor.

Billboard çalışmaları "Red Man Window", "Flying Man", "Red Man Window Motion" ve "Flying Man Motion" Uluslararası Londra Ödülleri'nde Altın Ödül'e layık görülürken fotoğrafları Cass Bird efektsiz olarak çekti. Fred & Farid ajansıyla yürütülen Stunt Kampanyası aynı zamanda ilk Lovies Ödülünün de sahibi oldu. Önemli web tasarımcılarından oluşan Uluslararası Dijital Sanatlar ve Bilimler Akademisi ödüllerinde Wrangler, “Bütünleşik Deneyim” dalında Gümüş Ödül aldı. Çalışmalar dergilerde ve EMEA bölgesinde yer alan billboard'larda sergilendi. Reklamlar www.wrangler-europe.com adresinden izlenenebilir. 

Arşiv

Etiketler