Ülkemizde kış sporları her geçen yıl daha fazla ilgi çekiyor. Erzurum'da gerçekleşen 2011 Dünya Üniversitelerarası Kış Oyunları başta olmak üzere farklı organizasyonlar düzenlenen bu alanda özellikle gençlere yönelik olarak düzenlenen etkinliklere katılım oldukça yoğun oluyor. 23 Ocak – 17 Şubat tarihleri arasında Uludağ'da gerçekleştirilen Winterfest etkinliğine katılan gençler de eğlenceli zamanlar geçiriyorlar.
Vivident ve Mentos da etkinlik pazarlaması şeklinde gerçekleştirilen aktivitelerle organizasyona katılan gençleri hedef alıyor. Gün içerisinde gerçekleştirilen kayak etkinlikleri ve akşamüzeri başlayan After Ski Party'lerde eğlenen gençler, Vivident ve Mentos'un aktiviteleriyle organizasyonda yer alamayan arkadaşlarıyla da eğneceli anlarını paylaşabiliyorlar.
Vivident'in iç katlı sakızı Vivident 3D reklamında da kullanılan ve çok ilgi çeken üç katlı araba da festivalde. Gençler bu arabada çekilen eğlenceli fotoğrafları www.facebook.com/Vivident.TR adresine yükleniyor. Ayrıca otel lobilerinde takım halinde Vivident 3D - Dev XOX oyunu oynayanlar Vivident 3D ve Cinebonus'tan sinema bileti kazanabiliyorlar.
Mentos da Mentos Rainbow ürününün sloganı “Sırada Ne Var Bilmende fayda Var” sloganı doğrultusunda hazırlanan oyunlarında gençlere farklı hediyeler veriyor. Dev Mentos görseli ile hatıra fotoğrafı çektirmek ve bunu Mentos Facebook hayran sayfasına yüklemek de mümkün.
Etkinlik Pazarlaması hedef kitleye doğrudan ulaşan bir pazarlama türü. Vivident ve Mentos da sloganlrı ve reklamlarıyla da merkeze koyduğu genç kitlelere ulaşmak amacıyla Winterfest gibi organizasyonlar içinde yer alarak doğru bir pazarlama biçimi seçiyor.