Almanya'nın haftalık olarak yayınlanan iletişim ve medya dergisi W&V Türkiye'nin “Hiç Bitmeyen Masal” kampanyasından kullandığı Kapadokya motifli afişini 16 reklam afişi arasında ikincilikle ödüllendirdi. Derginin Mart sayısında yapılan değerlendirmede 120 kişi 16 farklı reklam afişinin “beğenilme ve akılda kalıcılık” açısından değerlendirdi.

W&V 1 milyon'dan fazla online ziyaretçisi ve haftalık 31 bin tirajı ile Almanya'da reklam ajansları, medya şirketleri ve reklamverenlerin de içinde olduğu geniş bir kitle tarafından takip ediliyor. Turizm sektörü içinde de önemli bir yere sahip olan ve her hafta başarılı reklam çalışmalarını listeleyen W&V reklam ve başarı analizlerinde psikometrik testleri (reklam – kamu yoklama) kullanıyor.

Arşiv

Etiketler