18 Nisan'da New York Uluslararası Otomobil Fuarında gerçekleşen geniş çaplı bir etkinlikle 2012 model Volkswagen Beetle tanıtıldı. Markanın en tanımlayıcı modellerinden birisi olan ve “Kaplumbağa” adıyla da bilinen Beetle satışlarının 2013 yılında iki katına çıkartılması hedefleniyor.
Volkswagen sözcüsü, ana modellerden birisi olan Beetle'ın aynı zamanda insanların markaya olan bağlılıklarını ve ilgilerini de arttırdığını söylüyor. Markanın Kuzey Amerika Pazarlama Müdürü Tim Ellis de şu an 35 – 45 yaş arası kadınlar tarafından rağbet gören markanın hedef kitlesini unisex hale getirerek genişletmeyi hedeflediklerini açıkladı.
Ellis, Beetle için yürütülecek olan kampanya stratejilerini de büyük bütçeli geniş medya kampanyaları değil, markayla daha fazla uyumlu olan sosyal medya, dijital ortamlar ve açıkhava gibi mecralar üzerine kuracaklarını söyledi