2010 yılı Ekim ayında kurulan Facebook Volkswagen Türkiye sayfası 116 bin üyeye ulaştı. Otomobil sektörünün hayran sayısı en hızlı artan Facebook sayfası unvanını da elinde bulunduran Volkswagen Türkiye 100 bin üyeyi aşması nedeniyle de kullanıcılarına teşekkür ediyor.

Volkswagen Türkiye sayfasına giren kullanıcılar markanın binek araç kategorisindeki fotoğraf ve videoları görüntüleyebiliyor. Sayfada marka ile ilgili haberler de sürekli güncellenerek sayfanın aktif kalması sağlanıyor. Volkswagen Türkiye'nin hazırladığı interaktif uygulamalar da kullanıcıların marka ile iletişim kurmasına olanak tanıyor.

Volkswagen dijital platform ve sosyal medya iletişimine önem veren bir marka. Otomotiv sektöründe iPad kullanan ilk şirket olan Volkswagen, ABD'de bazı modellerin tanıtımını da sadece dijital platformlarda gerçekleştirmişti. Bu Volkswagen'in klasik pazarlama ve tanıtım yöntemlerinden farklı olarak gerçekleştirdiği tek uygulama da değil. ABD'de iPhone üzerinde Polo GTI lansmanı gerçekleştiren, yine aynı modelin tanıtımını Facebook üzerinde bir oyunla yapan marka, geçtiğimiz yıl katıldığı İstanbul Autoshow Fuarı'nda da dijital platformları kullanarak canlı yayın yapmıştı.

Arşiv

Etiketler