Vodafone Avrupa'da 1 milyondan fazla müşteriye sahip olduğu OneNet Servisi'nin 2015 yılına kadar İngiltere'de 175 bin işletmeye ulaşması hedefi doğrultusunda büyük bir pazarlama kampanyasına başlıyor. Oldukça yüksek bir bütçe ile hazırlanan kampanya Vodafone'un şimdiye kadar KOBİ'lere yönelik olarak gerçekleştirdiği en büyük pazarlama kampanyası olma özelliği taşıyor.

Kampanya ile hedeflenen küçük işletmeler ile iletişim kurarak, bu işletmelerin Vodafone OneNet Servisi'ni kullanarak tasarruf etmelerini sağlamak. Kampanya için kullanılacak mecralar radyo, dijital platformlar ve yazılı basın olarak belirlendi. Reklamlarda, Vodafone OneNet kullanan KOBİ'lerin daha büyük görüneceği fikrini yansıtmak amacıyla yüksek katlı bir ofis binası üzerinde mizahi mesajlar veriliyor. Kampanya kapsamında hazırlanan ilk radyo reklamı da 22 Şubat'ta yayınlandı.

Vodafone OneNet Servisi cep telefonlarına sabit hat bağlantısı sağlayarak işletme sahiplerinin önemli aramalarını kaçırmalarını engelliyor. Aynı zamanda, işletmelerin faaliyet bölgeleri içinde olmayan alanlarda da yerel alan kodları sağlayarak işletmelere müşterinin tabanını daha yakından görme şansı veriyor. Vodafone Marka Pazarlama Direktörü Danielle Crook, KOBİ'lere ulaşmanın kendileri için çok önemli olduğunu çünkü İngiltere ekonomisinin büyümesinin bu işletmelere ve rekabet piyasasına bağlı olduğunu söylüyor.

Arşiv

Etiketler