GSM devlerinden biri olan Vodafone, 2009 yılından bu yana çalışmalarını sürdürdüğü 'Vodafone Çiftçi Klubü' kampanyası ile Mercury Ödülleri'nde “Topluluk İlişkileri” ve “Pazar Büyümesi” kategorilerinde Gümüş Ödül'ün sahibi oldu. 22 Mart'ta düzenlenen Mercury ödülleri, iletişim alanındaki en saygın projeleri ödüllendiriyor. New York'ta düzenlenen gecede, Vodafone ise 2 ödüle birden sahip olarak, Türkiye'ye döndü.

Vodafone Türkiye Pazarlama Müdürü Yiğit Özcan: "Topluluk İlişkileri ve Pazar Büyümesi kategorilerinde aldığımız ödüllerin,Vodafone Çiftçi Kulübü Programı ile gelmesi bizim için özel bir anlam taşıyor. Vodafone'un Türkiye'de tarıma sunduğu olanakların ve Türk çiftçilerinin bu programla yarattıkları değerin böyle önemli bir uluslararası platformda takdir edilmiş olması çok önemli. Vodafone Türkiye olarak abonelerimize en ileri mobil teknolojileri en uygun koşullarla ve yüksek bir hizmet kalitesi ile sunmakla kalmıyor, aynı zamanda hayata geçirdiğimiz sosyal iş modelleri ile toplumsal değer ve fayda yaratmaya da büyük önem veriyoruz." diyerek, aldıkları ödüllerden duydukları mutluluğu dile getirdi.

Arşiv

Etiketler