Vinkara Esma Sultan Yalısı'nda düzenlediği bir davetle yenilediği kurumsal kimliğini ikram ve hizmet sektörü profesyonellerine tanıttı. Marka yeni etiketlerinde üzümleri de marka haline getirmek amacıyla üzümlerin isimlerini ön plana çıkartan bir tercih yaptı.

Gerçekleşen davette sektör profesyonellerine kullanıcıların çok beğendiği Quattro serisi ve 10 farklı olgunlaşmış üzümden üretilen Doruk şarapları sunuldu. Selen Baytekin ve caz orkestrasının sahne aldığı gecede Vinkara Yönetim Kurulu Başkanı Ardıç Gürsel ve marka önkoloğu Marco Monchiero da birer sunum gerçekleştirdi.

Vinkara şarapları bağların ekiminden başlayıp, şişelerin dolumuna kadar bütün aşamalarda el emeği ile hazırlanıyor. Vinkara'nın yeni etiketi kurumsal kimliğe de vurgu yapacak bir yalınlığa sahip. Tasarımı Yılmaz Aysan ve Ela Cindoruk'a ait olan bu etikette canlı yazı karakterleri tercih edilmiş. Bütün şarap etiketlerinin aynı şekilde tasarlanmış olması Vinkara Ailesi'ni bir bütün olarak ve olabilecek en sade biçimde yansıtıyor.

Arşiv

Etiketler