Nokia tarafından satın alınan lüks telefon markası Vertu'nun global çalışmaları M&C Saatchi ajansı tarafından yürütülecek. Ocak ayından bu yana süren görüşmeler neticesinde M&C Saatchi, JWT ve Fallon gibi ajansları geride bırakarak Vertu ile el sıkıştı. Ajans Vertu'nun yeni bir modelinin tanıtımına yönelik olarak bir global entegre kampanyası oluşturulmasından sorumlu olacak.

M&C Saatchi sorumlu direktörü Carrie Hindmarsh da anlaşmanın önemli bir başarı olduğunu ve uluslar arası alanda tanınan Vertu markasının gelecekteki planlarının bir parçası olmak konunda heyecanlı olduklarını söyledi.

Daha önce DHM, Black Sun, Dave gibi ajanslarla çalışan markanın medya planlama ve satın alma faaliyetleri MediaCom tarafından yürütülüyor. Son uluslararası kampanyasını “Life Beautifully Arranged” (Mükemmel Planlanmış Hayat) adıyla 2009 yılında DHM'nin gerçekleştirdiği Vertu 2000 yılında kuruldu ve ürettiği lüks telefonlar 50 ülkede seçkin kuyumcu ve mücevher mağazalarında satılıyor.

Arşiv

Etiketler