57. Cannes Lions Uluslar arası Reklamcılı Festivali'ni organize edenler, Unilever'i “yılın reklamcısı” seçerek onurlandırdı. Firma ilk Cannes Lion ödülünü 1961 senesinde OMO markasıyla almıştı. O zamandan günümüze olan ikiyüze yakın Lions verilen Unilever'in kazandığı, "Magnum 7 Deadly Sins - Give In To It", 2002 Media Grand Prix, 2007 "Dove Evolution" - Cyber ve Film Grand Prix de gibi ödüller bulunmakta.
Unilever Pazar yöneticisi Keith Weed, firma adına aldığı ödülün kendisine onur verdiğini söyleyerek, senelerdir reklam ajanslarımızla kurmuş olduğumuz uzun vadeli ortaklıkların sonucu olarak oluşan ve gayet çarpıcı ve en önemlisi etkisi yüksek tanıtım kampanyaları yaptık. Bunun dışında, güvenin içinde olduğu sağlam ilişkiler, stratejik yaratıcılık ve yeniliklerin olduğu düşüncelerle uzun vadeli marka değerini ve mükemmel işleri yaratmamızı sağladı. Türkiye'de reklam verenler arasında en fazla yatırım yapan Unilever, stratejik düşünce-yaratıcılık ile inovasyon üçlüsünü buluşturan tanıtım kampanyaları hazırlamış ve milyonları bulan sayıda insana ulaşmayı başarmıştı. Hala da devam ediyor.