Unilever radikal bir karar alarak tanınan reklam ajanslarıyla çalışmak yerine şirket içinde bir reklam kadrosu oluşturma hedefi doğrultusunda girişimde bulundu. Unilever Global Medya Pazarlama Sorumlusu Jorgen Bartsch, kurulacak olan 15 kişilik ekip için ilk girişimlerin yapıldığını açıkladı ve bu kadronun aynı zamanda şirketin ilerleyen dönemlerde çalışacağı ajansların seçilmesinde de görev alacağını söyledi.

Bartsch bu girişim için “en iyi şirket olmak adına daha global bir yaklaşımın gerekli olduğu yorumunu yapsa da, Londra Reklam Üreticileri Derneği Steve Davies'ten şirketin girişimine tepki geldi. Davies en iyi çözümü sunmanın reklam ajanslarının işi olduğunu ve reklamveren açısından hizmetin açık bir pazar olduğunu söyleyerek, Unlever'in bu girişimin nedenini açıklamadığı eleştirisini yaptı.

Arşiv

Etiketler