Ülker Caramio “Kendi bitiyor, tadı kalıyor” sloganıyla yayınlanmaya başlayan reklam filmiyle bağlantılı olarak Facebook üzerinde de bir dijital sergi başlattı. “Tadı Kalan Anlar” sergisi Dijital Youth işbirliğiyle gerçekleştiriliyor. Caramio ile verilen poz verilmiş fotoğrafların yüklendiği sergi 20 Mart'a kadar devam edecek. Fotoğraflarını yükleyen yarışmacılar çekilişle çeşitli hediyeler de kazanabilecekler. Bu sergi Türkiye'nin ilk Facebook sergisi olarak lanse ediliyor.

Caramio reklam filminde, bir lise öğrencisinin ilgi duyduğu kıza hislerini açıklayacağı sırada, Caramio yemesi ve kendinden geçmesi, ardından da kendini büyükannesinin yanında bulması konu ediliyor. Ürünün bitmeyen tadına gönderme yapılan film esprili bir anlatıma sahip.

Arşiv

Etiketler