Bir süredir merka konusu olan Twitter'ın gelir modelleri gittikçe beliriyor. Tahminlerinde öyle olduğu üzere birinci gelir kaynağını reklam oluşturuyor. Reklamın geleneksel modellerinden farklı, yenilik içerecek uygulamaları olması bekleniyor. Twitter, bu konuda T.co URL servislerini de bu alanda kullanacağını, amaçladığı @EarlyBird hesabını da resmi olarak kullanmaya başladı bile.
Geçen hafta açılan EarlyBird şimdiye kadar, servisin ne olduğunu açıklayan bir Tweet yolladı ama bunu takip eden sayı on bini geçmiş durumda. EarlyBird'ün, reklamla ilgili olarak anlaşma yaptığı şirketlerin sundukları özel fırsatları duyurması bekleniyor. Twitter şimdiye kadar kimlerle anlaşma yaptığını açıklamadı. Twitter bu hesabı, moda, gezi, eğlence, teknoloji konularını ve bu alanlarla ilgili fırsatları duyuracak. Görüldüğü üzere Twitter, grup alışveriş furyanın parıltısına kapılmış, pastanın farklı bir yerinden pay almaya çalışıyor.