Semocast adlı ajansın Ekim 2011'de yaptığı araştırmada, Twitter'da 5.6 milyar mesajın analizinden yola çıkarak oluşturulan raporuna göre, en çok kullanılan dillerin yüzdesi ortaya çıkarıldı.
Evrensel dil olarak kabul edilen İngilizcenin %39'luk bir oranla en üst sırada yer aldığı raporda, %14'luk payı ise Japonca, %12'lik payıyla Portekizce, 3.sırada yer alıyor.
61 dil arasında yapılan araştırmada Türkçe, %0,8 gibi küçük bir paya sahip. Payın bu denli küçük olmasının sebebi, Twitter kullanımının ve twitter reklamlarının Türkiye'de çok yaygınlaşmamasına bağlanabilir. Son bir yıl içinde %290 gibi büyük bir artış yaşanan Türkçe dil kullanım oranına bakılırsa, ilerleyen yıllarda pastadan daha çok pay çıkacağını düşünülebilir.