Twitter İş Merkezi adıyla başlatılan test uygulamaları, özellikle ticari markalar için müşteri ilişkilerini geliştirebilmeleri ve yönetebilmeleri üzerine tasarlandı. Twitter şu anda bu uygulamaları ve hizmetleri sınırlı sayıdaki üyesine açtı, yapılan incelemelerden, testlerden ve geridönüşlerden alınan bilgiler ışığında Twitter İş Merkezi beta aşamasını geçip twitter üzerinde ticari faaliyet, tanıtım ve reklam yapmak isteyen üyelere açılmış olacak.
Twitter İş Merkezini kullanan üye hesaplarının sayfaları üzerinde twitter tarafından verilen onay (verified) rozeti bulunacak. Bununla birlikte twitter ticari amaçlı hesaplarda reklam araçları, özel web uygulamaları, müşteri ilişkileri yönetimi ve birden fazla kullanıcının aynı ticari hesap üzerinden mesaj gönderebilmesi gibi olanaklar sunacak.
Normal twitter üye hesaplarına göre ticari hesaplar da olacak bir başka radikal değişiklik, ticari hesap takipçileri tarafından gönderilen direkt mesajlara cevap yazmak için ticari hesap sahibi üye normal hesapları takip etmek zorunda kalmayacak.
Bu sayede özellikle marka reklamlarında ve müşteri ilişkilerinde twitter önemli bir aracı rol üstlenmekle kalmayıp, aynı zamanda ticari marka ve kuruluşların bu ihtiyaçlarını internet üzerinden karşılayabilecek bir platform sunmuş olacak. Böylece Twitter İş Merkezini kullanan ticari marka ve kuruluşlar özellikle müşterileri ile twitter sayesinde iletişim kurmakla kalmayıp müşteri şikayetleri ve sorunları ile twitter sayesinde doğrudan ilgilenebilecek.
Ticari hesaplarla gelecek yeni özellikler arasında hesapları marka, kuruluş, yerel hizmet vb. kategoriler içinde gösterebilmek olacak. Böylece twitter üzerinde yapılan reklam ve müşteri ilişkileri faaliyetlerinde kitle hedefleme gibi bir olanağın kullanılması düşünülüyor.
Twitter İş Merkezinde açılacak olan hesaplar beta aşaması geçildikten sonra ücretlendirilmeye başlanacak.