Sosyal medya açısından da şirketlerin bu alanlarda yer almaları önemli bir gelir kaynağı anlamına geliyor. Son olarak Twitter reklam gelirlerini arttırmak amacıyla Facebook marka sayfalarına benzeyen sayfalar hazırlanmasına olanak veren bir sistem üzerinde çalışıyor. Twitter marka sayfaları firmaların hazırladıkları mesajları doğrudan kullanıcılara aktarma imkanı veriyor. Twitter idari yöneticisi Dick Costello ve Gelirler Müdürü Adam Bain tarafından yapılan açıklamada detaylı bilgi verilmemiş olsa da, firmalar tarafından Twitter marka sayfalarına gösterilen ilginin yoğun olduğu ifade edildi. Bu sayfaların Facebook marka sayfalarıyla benzer bir işleyişe sahip olacağı tahmin ediliyor.
Sosyal medya reklam verenler tarafından artık olmazsa olmaz bir mecra olarak diğer mecralarla eş zamanlı olarak kullanılıyor. Sosyal medyada reklam vermek ya da marka sayfası açmak şirketlere hedef kitleleriyle doğrudan iletişim kurabilme olanağı da sağlıyor.
Geleneksel mecralar reklam vermek isteyen birçok firma için hala öncelikli olsa da, sosyal medya önemini her geçen gün arttırıyor. Gerek firmalardan, gerek kullanıcılardan gelen talep, gerekse de mecranın kendisinin de gelir kaynağına ihtiyacı olması dolayısıyla da reklamlar sosyal medyanın da önemli bir öğesi haline geliyor.