IAB Türkiye'den yapılan açıklamaya göre; Türkiye'nin 2011 yılında dijital reklama yaptığı yatırım: 721 milyon TL. Gösterim/tıklanma bazlı reklam, video, sponsorluk ve gelir paylaşımlı reklam yatırımlarından oluşan "Display Reklam Yatırımları"; 294 milyon TL, Ücretli sıralama, arama motoru görüntülü reklam ağından oluşan "Arama Motoru Reklam Yatırımları"; 339 milyon TL,Mobil gösterim ve mobil opt-in SMS/MMS'den oluşan "Mobil Reklam Yatırımları" 25 milyon TL, olarak belirlendi.
Detaylı olarak incelenirse; (alan - milyon TL)
İnternet Reklam Yatırımları Toplamı 721
Display Reklam Yatırımları 294
Gösterim ya da tıklama bazlı reklam yatırımları 236
Video reklam yatırımları 22
Sponsorluk yatırımları 23
Gelir paylaşımı reklam yatırımları 13
Arama Motoru Reklam Yatırımları 339
Kelime bazlı reklam yatırımları 230
Arama motoru görüntülü reklam ağı yatırımları 109
Mobil Reklam Yatırımları 25
Mobil gösterim reklam yatırımları 6
Mobil opt-in SMS/MMS yatırımı 19
İlan Sayfaları Reklam Yatırımları 58
İlan sayfaları reklam yatırımları 58
Diğer;
5 E-posta 3
In-game advertising 2
IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura yaptığı açıklamada: “internetin en hızlı gelişen alan olduğunu gördük, Türkiye'de dünyayla birlikte büyüyor” dedi.