2011 yılı Uluslararası Reklamcılık Ödülleri büyük jürisi New York Festivali tarafından açıklandı. Büyük jüri 50 farklı ülkeden 300 pazarlama iletişimi ve reklam uzmanını bir araya getiriyor. Dünyanın en iyi reklamını seçmek üzere bir araya gelen bu uzmanlar arasında yaratıcı yönetmenler, pazarlama liderleri, yazar ve yapımcılar, yönetmenler, sanat direktörleri ve halkla ilişkiler uzmanları bulunuyor. Bu yıl NYF büyük jürisinde Türkiye'den de üç isim var. 2Fresh Yaratıcı Yönetmeni Burak Bizer, Rafineri İstanbul yaratıcı yönetmeni Orkun Demirelli ve 41? 29! Ajansı CEO'su Alemşah Öztürk.
NYF tarafından yapılan online değerlendirme platformunun ardından büyük jüri tarafından finalistlerin belirlenmesinin ardından, 1 – 4 Mayıs tarihlerinde de yönetici jüri ödül sahiplerini belirleyecek.
Dünyanın 70'ten fazla ülkesinden birçok başvurunun yapıldığı New York Festivali'ne 2011 yılında üç yeni kategori eklendi. ‘Halkla İlişkiler/Marka İletişimi', ‘Kamu Hizmetleri Duyuruları' ve ‘Pazarlama Etkililiği' kategorilerinin de eklenmesiyle toplam kategori sayısı 15'e çıktı. Yarışmada Açıkhava, Basın, Dijital & İnteraktif, Radyo, Televizyon/Sinema alanındaki en yaratıcı çalışmaların ödüllendirilmesi hedefleniyor.
Bu yıl International Awards Group (IAG) ile imzalanan kapsamlı işbirliği anlaşmasıyla MediaCat de IAG Türkiye Temsilciliği görevini üstlendi. MediaCat ve Dijital Age, IAG'nin bu yıl 54.'sünü düzenlediği New York Festivali Uluslararası Reklam Ödüllerinin yanında düzenlediği diğer yarışmalar olan AME Awards, Global Awards ve The Global Awards yarışmalarının da Türkiye temsilcisi olarak görev yapacak.