1 Ocak- 17 Şubat 2015 tarihleri arasında Türkiye'de ulusal kanallarda yayınlanan reklamları inceleyen Nar Ajans, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla 66 saat daha az televizyon reklamı yayınlandığını saptadı.

Araştırmaya göre, en çok reklam yayınlayan 10 sektör şöyle:

1- Gıda 2- Yayıncılık 3- İletişim 4- Kozmetik ve kişisel bakım 5- Kamu kuruluşları ve siyasi partiler 6- İçecek 7- Finans 8- Ev temizlik ürünleri ve şirketleri 9- Elektronik ev eşyası 10- Mobilya

Gıda sektöründe en çok reklam veren firmalar Ülker, Eti ve Pınar oldu. Yayıncılık sektöründe en çok reklam veren firmalar D-Smart, Kral Pop ve Zaman Gazetesi olurken; Turkcell, Vodafone ve TTNet de iletişim sektöründe en çok reklam veren ilk üç marka oldu.  

Arşiv

Etiketler