Green Lemon adlı şirket tarafından iki yıl önce Türkiye'ye getirilen Nando's Türkiye'deki üç şubesini kapatarak pazara veda etti. Türkiye'de 5 yıl içinde 60 restoran açma hedefinde olan şirketin, zincir restoran pazarındaki rekabete dayanamadığı ve özellikle yüksek fiyatlarından dolayı rakipleri karşısında güç kaybettiği söyleniyor.

Nando's ilk şubesini Cevahir Alışveriş Merkezi'nde açmıştı. Marka yaratıcılarından birisi olan Robert Brozin de bu açılışa katılmış ve Türkiye pazarına girmelerindeki en önemli nedenlerden birinin Coca Cola CEO'su Muhtar Kent'in tavsiyesi olduğunu söylemişti. Ataköy Plus Alışveriş Merkezi ve Bağdat Caddesi'nde de şubeleri bulunan Nando's ‘Türkiye'de ortalığı biraz karıştırıp, tavuk anlayışını yeniden tarif etme' iddiasıyla gelmişti. Green Lemon Nando's markalı sosları da marketlerde satışa sunmayı planlıyordu.

Arşiv

Etiketler