Turkcell, iletişim sorunu yaşayan ve sorunlarını en kısa yolla çözmek isteyen müşterilerine hizmet vermek üzere Twitter üzerinde bir Turkcell hizmet hesabı oluşturdu. Bu hesap üzerinden ulaşılabilecek olan ‘Turkcell Müşteri Hizmetleri' için de Turkcell bünyesinde ayrı bir ekip kuruldu. Kurulan bu ekip üyeleri Twitter hesabı devreye girmeden önce sosyal medyada iletişime yönelik olarak özel bir eğitim aldı. @TurkcellHizmet hesabı üzerinden ulaşılabilen bu ekibin görevi, müşterilerin kendilerine Twitter üzerinden ulaştırdıkları sorulara hızla cevap vererek, kullanıcı sorunlarına en kısa sürede cevap vermek.
Turkcell'in Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu yeni uygulama ile müşterilerin marka ile kurdukları iletişimi güçlendirmeyi hedeflediklerini ve sosyal medyayı hem müşterileri markanın sunduğu hizmetlerle buluşturabilmek hem de değişen müşteri davranışlarını gözlemlemekte sosyal medyayı bir diyalog kanalı olarak gördüklerini ifade ediyor. Turkcell'in “Önce Müşterim” ilkesini, tüm şirket değerlerinden önde tuttuğunu belirten Develioğlu, her türlü yoruma açık olan sosyal medyanın, Turkcell için müşterilerinden gelen sesleri dinleyebileceği ve aynı zamanda da onlardan geribildirim alabileceği, kurulan diyaloglar sayesinde etkileşim ve çözüm sunan bir platform olması dolayısı ile büyük değer taşıdığını da belirtiyor.
Hizmetten Twitter kullanıcısı olan herkes yararlanabiliyor. Twitter.com/TurkcellHizmet adresinden Turkcell Hizmet Twitter hesabını, bilgi almak istediği konuları takip edebilen kullanıcılar, soru ve sorunlarını da aktararak çözüm bulabiliyor. Şirketin kurumsal Twitter hesabından (twitter.com/turkcell) da, Turkcell ile ilgili diğer haber, gelişme ve sürprizleri takip etmek mümkün.