Bir süredir ekranlara “Ne istediğini sana soran oldu mu?” sorusuyla gelen reklam kampanyasındaki marka açıklığa kavuştu. Turkcell'in “gnçtrkcll” gençlik kulübü artık gençlere ne istediklerini sorarak onlara istedikleri avantaj ya da teklifleri seçme şansı sunuyor.
gnçtrkcll'in yeni reklamları farklı versiyonlarla ekrana geliyor ve gençler kendilerine sunulan seçenekler arasında tercihler yapıyorlar. Oldukça renkli ve eğlenceli seçeneklerin olduğu reklamlar hedef kitlesine ulaşıyor.
www.bumubumu.com adresinde de gençler kendilerine sorulan sorular arasından tercih yapıyorlar.
* Gençturkcell'li, yeni genç Tarife kampanyasında hangisi daha çok çalışsın? Konuşmak için dudaklar mı? Mesajlaşmak için parmaklar mı?
* Ne zaman bedava konuşmak istersin GençTurkcell'li? Haftada 2 gece mi? Haftada 1 gündüz mü?
* GençTurkcell'li, Mavi'de yaptığın alışverişte hangi güzelliği istersin? İndirim mi? Hediye mi?
* GençTurkcell'li için Virgin Radio'da kim 1 saat fazladan program yapsın? Bay J mi yoksa Geveze mi?
Kullanıcılar “Bu mu, bu mu” sitesine Facebook hesapları ile giriş yapabilecekleri gibi ücretsiz üyelik de alabiliyorlar. Burada dilerlerse arkadaşları tarafından sorulara oy verebiliyor, yorumlayabiliyor ya da kendi sorularını diğer ziyaretçilerin oylamasına sunabiliyor.