Turkcell telekomünikasyon alanında bir ilk olarak, müşteri memnuniyeti alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO 10002:2004 Belgesi'ni almaya hak kazandı.
6 kıtada 100'den fazla ülkede belgelendirme yapan Paris merkezli lider bağımsız denetleme ve belgelendirme kuruluşu Bureau Veritas, Turkcell'i müşteri başvurularını ele alış sürecinde cevap verilebilirlik, ücretler, objektiflik, gizlilik, müşteri odaklı olma yaklaşımı, hesap verilebilirlik ve sürekli iyileştirme açısından denetimler yaparak belgelendirdi. Bureau Veritas'ın kapsamlı denetimleri neticesinde sertifikayı almaya hak kazandı.
Turkcell Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, sertifikanın Turkcell'in müşteri memnuniyeti politikasının başarısını belgelendirdiğini, bağımsız ve lider bir kuruluştan müşteri memnuniyeti yönetim standartlarına gösterilen uyumu göz önüne seren bu belgeyi almaktan mutlu olduklarını ifade etti. Sayın, bu başarının bütün Turkcell çalışanlarının benimsediği ‘Önce Müşterimiz İçin Varız' ilkesinin de bir sonucu olduğunu ifade ederek, müşterilerin güvenini ve memnuniyetini pekiştirmek için çalışmaya devam ettiklerini de vurguladı.