50 yılı aşkın süredir resmi ilan ve reklamların adil dağılımını gerçekleştirerek, yerel ve ulusal basının maddi açıdan bağımsız olması yolunda faaliyetlerini sürdüren Basın İlan Kurumu özel sektör reklamlarının da adil bir şekilde dağıtılması için harekete geçti
Kurumun yerel medyanın kaynak sorunlarının çözümüne öneriler de getirmeyi hedefleyen, “Türk Basını Reklamcısıyla Buluşuyor – Geleceğin Medyasına Hazırlık” toplantılarının dördüncüsü 22 Şubat'ta Antalya'da yapılacak.
Basın İlan Kurumu Başkanı Mehmet Atalay, yerel basının karşı konulamaz dijital dönüşüme de ayak uydurmak doğrultusunda yapacağı çalışmalara Basın İlan Kurumu'nun da öncülük edeceğini söyledi ve reklam dünyasının önde gelenlerinin bu toplantılar yoluyla yerel basın ile buluşacağının altını çizdi. Atalay ayrıca, yerel basının küresel sistemin önemli bir aktörü olarak değer kazandığını ve Türkiye'de bu eğilime ayak uydurmak için Anadolu'nun farklı şehirlerinde bu toplantıları düzenlediklerini de sözlerine ekledi.
Toplantılar Antalya'nın ardından sırasıyla Konya, Diyarbakır ve İstanbul'da gerçekleştirilecek.