Nestlé Nesfit yaz aylarına yönelik olarak geliştirdiği 14 Gün Programı'nı gerçekleştirdiği bir basın toplantısıyla açıkladı. Toplantıda Nestlé NESFIT reklam yüzü manken Tülin Şahin de, “Nestlé NESFIT 14 Gün Programı ile hem düşlerinizdeki bikiniye, hem de yaza hazır olun” sloganlı kampanyayı başlattı.

Nestlé Türkiye Kahvaltılık Gevrekler Ülke Müdürü Yüce Kaner Atalay, Nestlé markasının temel strateji ve vizyonunun bütün dünyada ve dolayısıyla Türkiye'de tüketicilerin sağlıklı ve doğru beslenmelerine yardımcı ürünler geliştirmek olduğunu, kahvaltılık gevreklerin de artan sağlıklı beslenme bilinciyle beraber, sektörün Türkiye'de hızla geliştiğini ve Nestlé'nin de pazarın lideri olduğunu açıkladı.

Atalay ayrıca, Türkiye'de 7 milyon hane halkının kahvaltılık gevrek satın aldığını ve bu sayının her geçen yıl 1 milyon kişi arttığını belirtti ve Tülin Şahin'in de NESFIT markasıyla uyumlu bir yaşam stili olduğunu söyledi. Toplantıda Nestlé beslenme Uzmanı Ece Nevra Durukan da NESFIT ile fazlalıklardan kolayca kurtulmaya yardımcı önerilerde bulundu.

Arşiv

Etiketler