Bu yıl 24. Kez gerçekleştirilen Uluslararası Tüketici Zirvesi kapsamında verilen Tüketici Akademisi Ödülleri sahiplerini buldu. Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen gecede Almanya eski Başbakanı Gerard Schröder de onur konuğu olarak yer aldı.

Tüketicilerin beğenilerinin baz alındığı ödüllerden ikisi WBR İstanbul'a gitti. 30 yıllık reklam ve pazarlama sektörü tecrübesiyle ‘Kreateji' kavramının yaratıcısı olarak bilinen WBR tüketiciler tarafında “Yılın Reklam Ajansı” ödülüne layık görüldü. Yılın reklam Kampanyası ödülü de WBR İstanbul'un hazırladığı “Varyap Meridian – Birileri Gelir, Dünyayı Değiştirir” kampanyasının oldu.

Tüketici Akademisi Ödülleri'nde Çaykur da yılın markası ödülüne layık görüldü.

TTKD Avea'yı “Yılın Altın Markası” seçti

Tüm Tüketicileri Koruma Derneği (TTKD) tarafından verilen ödüllerde ise Avea “Yılın Altın Markası” ödülünü almaya hak kazandı. Ödüller tüketicilere karşı saygılı ve güvenilirlik oranını yükselten firmalara veriliyor. Bu kapsamda, Avea CEO'su Erkan Akdemir'e de “Altın Adam” plaketi verildi.

Arşiv

Etiketler