Abone sayısı 50 bin sınırlarına yaklaşan Tivibu, TTNET tarafından reyting belirlemek için kullanılıyor. Tivibu paketlerinde bulunan kanalları yakından takip eden TTNET, reklam bütçesini en çok izlenen programlarına göre ayarlıyor.

Geçtiğimiz Aralık ayında reyting belirleme şirketinin değişmesi ve yeni şirketin alt yapısını oluşturması için verilen süre Mayıs ayı itibarıyla bitiyor. Bu süre içinde izlenme oranları konusunda ortaya çıkan belirsizliklere kurumlar kendilerince çözümler buldu. 

TTNET Yönetim Kurulu Başkanı Tahsin Yılmaz, izlenme oranlarının resmi olarak ölçülemediği bu süreçte ellerindeki bilgileri Türk Telekom'la da paylaştıklarını belirtti. Rakamlar hakkında detaya girmeyen Yılmaz, Tivibu'nun ölçümleri ile kanalların bilinen sıralaması arasında bazı farkların göze çarptığını söyledi. Yılmaz Tivibu'nun “rehber” kanalının çok tercih edilenler arasında yer aldığını da sözlerine ekleyen Yılmaz, “Tivibu Ev” sisteminin Türkiye genelinde 1 milyonu aşkın ekranda izlendiğini, Tivibu Ev abonesinin ise 50 binlere ulaştığını kaydetti.

Arşiv

Etiketler