TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, TRT1'den sonra en değerli reklam mecrasının TRT Çocuk olduğunu açıkladı. Şahin çocukların eğitimine önem verdiklerini belirterek çocuk kanalına alınan reklamların titizlikle incelettiklerini söyledi.

Yurtdışından alınan çizgi filmlerin çocukların ruhsal dünyasını allak bullak ettiğini belirten Şahin, sözlerine şöyle devam etti; “Çünkü çocuklarımızın dünyayı dizayn edeceğini de dikkate alırsak, çocuklarımızın zihinlerinin berrak, aydın inanç sistemlerinin çok kaliteli düzgün bir yapıda temel edilmiş olması gerekiyor. TRT Çocuk, TRT1'den sonra reklam mecrası en kıymetli yerlerden biri… Reklam ihalesini kazanan firmaya kesinlikle çocuklara zararlı yiyeceklerin, içeceklerin ve zararlı ürünlerin TRT Çocuk kanalında yayınlanamayacağını kendileri bildiği içinde böyle bir reklam almamaları talimatı verdik".

Arşiv

Etiketler