Toyota, Aygo modelinin açılır tavanını tanıtmak için hazırladığı video reklam için, İspanya, İtalya ve Belçika'da tanınan hava durumu sunucularını kullanmış. Video reklam, havanın bazen beklenenden farklı çıkması fikri üzerine kurulmuş ve hava durumu sunucularının, kendi yaptıkları hava tahminlerine göre kıyafet giymeleri istenmiş. Ayrıca, sunucular havanın güneşli olacağını tahmin ettiklerinde de, Toyota Aygo tavanının otomatikman açılması düşünülmüş.


Biz bazen yazılarımızda, internette popüler bir video reklam yaratmanın yolunun, tipik anlamda ikna edici bir reklamdan çok insanları eğlendiren içerik üretmekten geçtiğini yazıyoruz. Mesela bu videonun süresi 2 dakikayı geçiyor. İzlerken sıkılıp sıkılmadığınızı yoklayın ve sizce başarılı bir içerik olup olmadığını düşünün.


Video reklam, Smuggler Del Campo Saatchi & Saatchi (Madrid) reklam ajansı tarafından düşünülmüş.


 



Toyota Aygo, X-Wave Weather Challenge paylaşan: reklamcomtr