Japon elektronik üreticisi Toshiba Avrupa'da yaklaşık £20 milyon değerinde reklam harcaması yapıyor. Geçtiğimiz yıl İngiltere'de gerçekleştirdiği kampanyalara £3 milyon harcayan şirket, bu pazarı da kapsayan çalışmalar için başvuran ajanslar arasında bir seçim yapmak için çalışıyor. Seçim sürecinden sorumlu olan isim Toshiba Müşteri İlişkileri Müdürü Tom French. French ajanslarla olan görüşmeleri bizzat gerçekleştiriyor.

Daha önce şirketin Avrupa'daki reklam çalışmaları Grey London tarafından yürütülüyordu. Geçtiğimiz yıl şirket ile çalışmayı bırakan Grey London Toshiba'nın İngiltere hesabını yürütmeye devam ettiğini ancak yeni süreçteki rekabette yer almayacağını açıkladı.

2007'den bu yana markanın Avrupa tabanlı reklam çalışmalarını yürüten ajans son olarak ‘Uzay Sandalyesi Projesi'ni gerçekleştirmişti. 2009'da gerçekleştirilen bu kampanya uzayda 98 bin feet yiksekliğe gönderilen bir sandalyenin Toshiba kameralar tarafından görüntülenmesini içeriyordu. 2008'in ‘Zaman Heykeli' reklamlarının da devamı olan bu kampanya şirketin televizyon gelirlerini önemli ölçüde arttırmıştı. Şirket Guinness Rekorlar Kitabı'nda ‘farklı karelerden oluşan filmlerde kullanılan en iyi hareketli resim çeken kamera' unvanını da bu kampanya ile kazanmıştı.

Arşiv

Etiketler