Türkiye'nin uluslar arası tek markası olan THY, bu başarıyı elde edebilmenin en iyi yolunun reklam vermekten geçtiğini biliyor. Dünyaca tanınan sporcularla kamera karşısına geçen THY, ünlü futbolcu Messi ve ünlü basketbolcu Kobe Braynt ile en son reklam filmini çekti.
Reklam harcamalarına 100 milyon dolarlık bir servet ayıran THY, 2 senedir bu reklam bütçesini kullandığını açıkladı. Bu yıl 100 milyon doların biraz daha altına ineceklerini söyleyen THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, ‘şu an THY'nin 11 milyar dolar cirosu var, bu servet Türkiye'nin' dedi. İş reklama gelince hiçbir masraftan kaçınmayan THY, bir markanın en önemli faaliyetinin reklam olduğunu biliyor. 205 uçuş noktasıyla, en fazla noktaya uçan hava yolu şirketi olmasını, tüm dünyaya reklam yaparak duyurabildiklerini söyleyen Topçu, tanıtım için reklama çok önem verdiklerini söyledi.