The Marmara kurumsal kimliğiyle birlikte marka konumlandırmasında da yeniliğe gidiyor. The Marmara'nın kurumsal kimliği yeniliğe vurgu yapıldığı kadar, geçmişin köklü mirası da yansıtılıyor. The Marmara, kurumsal kimliğinde hakim olan lacivert rengi kullanmaya devam ediyor. Logo tasarımında da The Marmara'nın simgesi olan kuş aslına sadık kalınarak yeniden tasarlandı. Logoda bulunan yenilenmiş yazı karakteri yenilenmeyi ve çağdaş bir Türk kimliğini temsil ederken, kuş figürü de köklü mirası geleceğe taşıyor.
The Marmara'nın logosu'nda yer alan kuş figürünün ilham kaynağı “Efsane İstanbul: Bizantion'dan İstanbul'a – Bir Başkentin 8.000 Yılı” sergisinde de yer almış olan ve orjinali İstanbul Arkeoloji Müzesi'nde korunan 13. Yüzyıla ait bir Bizans kasesi. 21 yıldır markanın temsilcisi olan kuş ilk olarak 1990 yılı mayıs ayında Ardıç Gürsel, Bike Gürsel ve Kaan Gürsel'in ortak arkadaşı olan ressam Dimitri Monditch tarafından logoya yerleştirilmiş. 2000'li yılların ortalarında Monsieur Christian Allart tarafından revize edilerek, kullanılan logonun 21. Yüzyıl minimal yaşam tarzını yansıtan son halini dünyanın en büyük ajanslarından birisi olan Dragon Rouge tasarladı.