Ünlü kozmetik üreticisi The body Shop, küresel marka konumlandırma amacıyla web sitesini yenilemek ve e-ticaret atılımlarına hız kazandırmak için yeni bir dijital ajans arayışına girdi. Medyaloji.net'in haberine göre, L'Oréal 2006 yılında satın aldığı ekonomik zorluk içindeki The Body Shop için üç yıl içinde ikinci kez yeniden konumlandırma çalışmalarına hazırlanıyor.

The Body Shop yenilenme çalışmaları kapsamında önümüzdeki yıl mart – ekim ayları arasında 7 farklı Pazar ile tanışacak. Şirket ayrıca, “yeni marka konumlandırma projesi” kapsamında bünyesine uluslar arası müşteri ilişkileri temsilcileri, stüdyo proje yönetim direktörü gibi pozisyonlar ekledi.

The Body Shop L'Oréal ile 2006 yılında £652 milyon değerinde birleşme gerçekleştirmiş ve markanın etik referanslarını da yeniden tanımlayan, yepyeni bir global konumlandırma çalışması gerçekleştirmişti.

2010 son çeyrekte, bir önceki yıla oranla gerçekleşen yüzde 1.1'lik düşüşün ardından, L'Oréal yetkilisi Jean-Paul Agon, 2010 yılının Body Shop için bir geçiş süreci olduğunu belirterek, ilerleyen dönemlerde yapılacak çalışmalardan umutlu olduklarını söylemişti.

Arşiv

Etiketler