Teknosa Geçtiğimiz Ağustos ayında müşteri memnuniyetini arttırmak için gerçekleştirilen çalışmalar çerçevesinde hayata geçirdiği Müşteri Öneri Sistemi doğrultusunda müşterilerinden gelen önerileri değerlendirdi. Teknosa müşterileri dolaylı ya da doğrudan Teknosa ile ilgili olan yenilikçi, yaratıcı ve uygulanabilir önerileri sunmuşlardı. ‘Aklınızdaki her öneriye açığız' sloganıyla yürütülen uygulamaya gelen ‘en iyi öneriler' seçildi.

www.teknosa.com/oneri adresine gönderilen önerilerden uygulamaya alınanlar 100 TL'lik hediye çeki kazandılar. Uygulanan öneriler de 2500 TL'lik büyük ödül için yarıştı.

Teknosa Facebook Resmi hayran sayfasından da “Tribün Aşkı” adlı bir de yarışma yapıyor. 19 Mart – 28 Mart 2011 tarihleri arasında Teknosa sayfasında bulunan uygulama ile tribünlerini oluşturan kişilerden en kalabalık 3 tribünü oluşturanlar Türkiye – Avusturya Maçına bilet kazanıyor. Ayrıca 100 kişi de milli takım formasına sahip olma hakkı elde edecek. Türkiye'nin lider teknoloji markalarından birisi olan Teknosa'nın Facebook sayfası yaklaşık 100 bin hayran sayısına sahip.

Arşiv

Etiketler