Fransız Humanoide dergisi, teknolojinin toplumdaki etkileri üzerine yazılar içeren bir dergi. Her yıl, dergilerin, yazılı basının öldüğü ilan ediliyor ama gelecek yıl bir bakıyoruz, dergiler, gazeteler hala var ve okunuyorlar.

Derginin sloganı, "Teknoloji Kitlelerin Afyonudur" ve dergi, kağıdın önemini yitirmeyeceğine ve yazılı mecraların korunması gerektiğine inanıyor. Bu yaklaşımı anlatmak için, derginin Mart sayısı iç sayfalardan birisi yırtık olarak piyasaya sunulmuş. Bunu yaparak, sayfaları çevirmenin, dergi okumanın keyfi vurgulanmak istenmiş. Fikir, Glory Paris (Fransa) reklam ajansı tarafından düşünülmüş.

Derginin Mart sayısında roman yazarı Laurent Gaudé tarafından yazılmış bir makalede de, bir yazar için kağıdın öneminden bahsediliyor.  

Who would want a world without paper paylaşan: reklamcomtr

 

Arşiv

Etiketler