Sütaş Ayran yaz aylarına yönelik olarak oldukça yaratıcı bir çalışma başlatıyor. “Haydi Çalkala” adını taşıyan oyun İnteraktif Ekran Ağı kullanılarak açıkhavada tüketicilere ulaşmayı hedefliyor.

“Haydi Çalkala” oyunu, Temmuz ayı boyunca Beyoğlu, Bakırköy ve Şişli'de bulunan Interaktif ekranlarda yer alacak. Özel bir prodüksiyon çalışması yapılan uygulamanın katılımcıları “benimle Dans Eder misin?” yarışmasıyla tanınan Aydan ile birlikte hem dans edecekler.

Uygulamada kullanılan interaktif ekranlar önlerindeki hareketi algılayabiliyor. Haydi Çalkala oyununa katılanlar, Sütaş Ayran Jingle'i ile birlikte ellerini sallayarak dans ettikçe, Aydan da ekranda dans ediyor. 30 saniye boyunca yeterli hareketi oluşturan ve Aydan'ı dans ettiren katılımcılar, 1 litre Sütaş Ayran ve Little Ceasars Pizza'dan evlerine sipariş edecekleri herhangi bir orta boy pizza için yüzde 50 indirim kazanacaklar.

Uygulama ile günde yüz kişiye, toplamda da 15 bin kişiye ulaşılması hedefleniyor.

Arşiv

Etiketler