ABD'de 1 Şubat'ta yapılan Super Bowl süresince, televizyonlarda yüzlerce reklam yayımlandı ve markalar, sosyal medyada diğer markaların reklamlarını takip edip bunları yorumlayan tweetler attı.
McDonald's, Türkiye'de de "İşte Bunu Seviyorum" (I'm lovin' it) sloganıyla biliniyor ve maç boyunca bu sevme temasını pozitif bir bakış açısına dönüştürmüş. Super Bowl reklamlarının hepsi için, "Bu reklamı seviyorum, çünkü..." yazan tweetler atan McDonald's, Mercedes Benz reklamında bir Mercedes C300, Doritos reklamındaysa bir kişiye bir el arabası dolusu cips hediye etmiş. Twitter kampanyası süresince, McDonald's tweetleri 400.000'den fazla retweetlenmiş.
Firma ayrıca 2-14 Şubat arasında, ABD'de her şubesinde her gün 100 kişi için geçerli olacak şekilde, müşterilerine sevgiyle ödeme yapma imkanı sunuyor. Restoran kasiyerlerinin seçimine göre, müşterilerden, kendileri için önemli olan birisine onu sevdiğini söylemeleri isteniyor ve müşterinin siparişi için ücret alınmıyor.
Bu sevgi temalı kampanyalar, Leo Burnett reklam ajansı tarafından düşünülmüş.