Visa ile NFL arasındaki 15 yıllık ilişkiye Twitter da eklendi. Bu üç marka Super Bowl'un: '45. Super Bowl'e Visa ile gidin' kampanyası için ortaklık kurdu.

Twitter'da bugün tanıtılan '45. Super Bowl'e gidin' reklamı açılış sayfasına işaret ediyor: ‘Şu an Super Bowl içinde ne olup bittiğini kim biliyor? Biz biliyoruz. Siz de bilebilirsiniz.'

Visa sözcüsüne göre reklam, 6 Şubata kadar 4 günlük süreçte lider olarak görünecek. Seyirciler, reklama tıkladıklarında NFL ile ilgili konuları görebilecekler.

Visa-NFL ve Twitter ortaklığının finansal koşulları açıklanmadı. Trend reklam tanıtımını almak için, Visa ve NFL'nin Twitter'ın dünya çapındaki yerleşim için bildirdiği bir günlük ücret olan 100 bin dolarlık ücreti ödeyip ödemedikleri açık değil.

Visa ve NFL için, birleşme konularının markalaşma tarafından teşvik edildiği görülüyor. Ancak eğer ki bir yan fayda olarak Twitter'ın yeni takipçilerinin fazlalığını alma umudu önceden akıl edilseydi, daha iyi bir sonuç alırlardı. Onların @visanfl hesapları, doğunun standart saatine göre 14.00'da sadece 124 takipçiye sahipti.

San Francisco merkezli Visa Inc. Pazarlama Şefi Antonio Lucio, Twitter platformunu sporseverlere ulaşmak için gelecek vaat eden bir araç olarak nitelendirdi. ‘Geçen yıl içinde, Visa sponsorluğundaki Vancouver 2010 Olimpiyat Oyunlarında ve Güney Afrika'daki 2010 FIFA Dünya Kupasında Twitter'ın fanlar arası bağlantının merkezi olduğunu gördük,'dedi. ‘Bu tecrübeden öğrendiğimiz, Super Bowl hakkında dünyadaki konuşulanları getirmek için NL ve Twitter ile tek bir yerde birlikte çalıştık.'

Arşiv

Etiketler