Artan hava sıcaklıklarıyla birlikte içecek ve su sektöründeki rekabet reklamlara da daha fazla yansımaya başladı. Nar Ajans tarafından yapılan araştırmaya göre, Mayıs ayından bugüne kadar yayınlanan toplam reklam sayısı 6513'e ulaştı. Su sektörünün reklamlar açısından en çok tercih ettiği mecra ise televizyon oldu.

Su sektöründe faaliyet gösteren elliye yakın firmadan 15'i televizyona reklam veriyor. En çok reklam veren markalar arasında ise ilk üçü sırasıyla Sorma, Nestle ve Pınar paylaşıyor. Su firmaları 3900 reklam spotuyla 25 saatten fazla ekranda ekranda kaldı. Yazılı basında da ilk sırada Sırma bulunuyor. 19 firmanın 100'den fazla reklam yayınladığı mecrada, ikinci sırada, Saka üçüncü sırada da Sükal Su bulunuyor.

Radyo reklamlarını tercih eden sadece dört marka var. 2513 spotun, yaklaşık 13 saat yayınlandığı radyoda, en çok reklam veren marka olan Buzdağı'nı Marsan ve Damla takip ediyor.

Arşiv

Etiketler