Sony Ericsson'un Facebook'taki hayran sayısı 11 ayda 300.000'den 3,9 milyona ulaştı ve geçtiğimiz yılın 40. Büyük markası oldu. Geçen yıl yaklaşık olarak 4 milyon Facebook hayranını etkileyen Sony Ericsson'un hedefi şimdi sosyal medyadaki başarısını sürdürmek ve ürün bilgilerini sunmak. Sony Ericsson, hayranlarının profilini çıkararak ve onları özel içerikler ile eşleştirerek sorumluluklarını arttırmayı hedefliyor. Sony Ericsson Başkan Yardımcısı ve CRM Ben Padley, şirketin genelleme yapmadan, eski ve yeni hayranları ile ‘evrensel iletişim' için bir yol bulmak zorunda olduğunu belirtiyor. Padley ‘Eskiden fanlarımız daha çok erkeklerden ve teknolojide uzman kişilerden oluşurdu; ancak şimdilerde evrensel çekiciliğimiz ile bir yaşam tarzı markasından çok daha fazlasıyız' diyor. 2011 yılı için amaçlarının markanın sağlam donanımını teşvik etmeye devam etmek olduğunu belirten Padley, bunu yapabilmek için de ürün eğitimlerini ve sosyal medya üzerinde yürütülebilecek olan ticaret fırsatlarını araştırdıklarını belirtiyor. Padley ayrıca kare kod olarak da bilinen QR (Quick Response) kodlarının da şirketin sorumluluklarını sürdürmesi için önemli bir rol oynayabileceğini ve QR kodlarının satışları arttırma ve öncülük etmekte Sony'ye önemli bir fırsat verileceğini de sözlerine ekliyor.

Arşiv

Etiketler